fredag den 21. oktober 2011

Morgenstund har guld i mund...

Morgenstund har guld i mund...
Bare ikke om vinteren når det første man mærker når man træder  ud af hoveddøren er kulden der isende rammer ens kind og det første blikket rettes imod er månen der ikke har haft nok pli til at ”gå ned” endnu og lade stærkere kræfter til(og nej her refereres sjovt nok ikke til kaffe) men sol kom hid!
Min mor mener jeg burde nyde togturen til Aarhus og skønne på at jeg oplever dagen vågne, men det er bare lidt svært at nyde et syn at tidlig morgengry, dels fordi mine øjne stadig kun er to små sprækker på dette tidspunkt af døgnet men også dels fordi jeg jo ligger i skarp træning da jeg senere på året skal deltage i hvem-kan-sove-længst-i-et-DSBtog-uden-at-vågne-for-til-sin-store-ærgelse-at-opdage-at-man-kun-er-nået-til-Hobro-konkurrencen!
Og jeg har dælme tænkt mig at sætte alle pengene på mig selv som vinder!

2 kommentarer:

  1. Prøv lidt koldt vand i hovedet inden du træder ud af døren - det virker ;-)

    SvarSlet
  2. eller lave morgenmad til din kæreste som ikke helt så tidligt op...

    SvarSlet